12 Eylül 2010 Pazar

                                                  Biliyorum… D-Ö-N-M-E-Z-S-İ-N…


                                       Kendi kendime severdim seni, Artık dönmesende olur...

“yağmur değil... rüzgar da.. bir şehirde iki şey üşütür adamı sonbaharda: biri sararmaya yüz tutan yapraklar biri de sessizliği sevgilinin..”

        Hatırlıyormusun?

        Sana deli gibi aşık bir kadın vardı uzak kentlerin birinde!... Seni beklentisizce,ümitsizce severdi. Hatırlamıyorsan da hafızanı zorlama B-O-Ş-V-E-R!

       Yoruldun artık değil mi? Bende yorgunum. O yüzden bu sabah herşeyi, herkesi sayfalarımın arkasında bıraktım. Yeni, tertemiz bir sayfa açtım. Ve bu sayfanın huzuruyla son yakarışlarımı yapıyorum. Artık gökdelenlerden dünyaya tükürme zamanı…

      Hayat çok bilinmeyenli denklem gibi artık çözmeye çalışmayacağım....

canının acıdığını görmek istiyorum. gördükçe dünyanın en mutlu insanı ben olacağım. tıpkı senin daha önce benim canımı yaktığında aldığın zevk gibi…



                                          “KAFAM TRİLYON,KAFAM CİNAYET...!!!!”

2 yorum:

  1. Yeni sayfaya bakalım !!! Dün, dün ile gitti cancağızım; Artık yeni şeyler söylemek lazım

    YanıtlaSil
  2. aynen. bende öyle yapıyorum. bugün çok güzel bir gündü... devamı gelecek

    YanıtlaSil