28 Ağustos 2010 Cumartesi

...!!!...

Can çekişiyor ruhum.


Kanlar süzülüyor gözlerimden.

Ağlamak istiyorum, ağlayamıyorum.

Unutmaya yüz tutmalısın.

Kendime sözler veriyorum, yeminler ediyorum.

Galiba beceremiyorum seni unutmayı.

Gel desen gelirdim.

Ama hiç gel demedin.

Gündüzleri geçtim,

Gecelerle avunuyorum artık.

Artık hiç bir gün ışığı aydınlatmıyor içimi.

Parçalayasım var herşeyi.

Görünürde ne varsa hepsini kırmayı,

Duvardan duvara savurmayı.

Kendimle yüzleşmeyi sevmiyorum.

Salağı oynamak işime geliyor.

Ben de hep bunu yapıyorm.

Dengesizleştim iyice.

Ne istediğimi, neden istediğimi bilmiyorum.

Hadi uyuşturun beni.

Dozunu arttırın bu sevimsizliğimin.

Parçalandı etim,

Ellerinde kaldı derim.

Göz yaşını içtiğim adam,

Kapanmadı yaran...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder