30 Ağustos 2010 Pazartesi

Nefes Nefes Bu Gece Sevdanın Son Vuruşu

                                              "ben hiç haketmedim ki böyle unutuluşu"

       Canının en az benim canımın yandığı kadar yandığını bedeli ödediğini söylüyorsun. Sahiden bir bedel ödediğini düşünüyor musun? Ya da ödediğin bedelin benim canımın yanmasından daha fazla mı olduğunu düşünüyorsun?  Üzerinde düşünme ben düşünmüyorum artık....
     Herşey insanları sevmekle başlar dediniz. Sevdim! Çok sevdim. Kendimi O'na adayacak kadar, hala adını duyduğumda titreyecek kadar... Neyi yanlış yaptım da herşey bir sevmekle sona erdi?
     Adımı bilmiyorum şu an, ne olmak istediğimi ya da ne olduğumu. Kendime dair hiç bir şeyi bilmiyorum. Hafızam sıfırlandı. Reenkarnasyon yaşadım belki de. Ya da kendimce hafıza kayıpları. Sorarsınız KİMSİN  diye Hiç diyeceğim size.
   Şimdi kendimi arıyorum bilinmeyenli denklerim içinde. Kendimi arıyorum verdiğim kayıp ilanlarıyla. Eski fotoğraflarıma bakıyorum, yanımdakilere bakıyorum. Acaba bana dair en ufacık bir iz bulabilir miyim, unuttuklarımı yeniden hatırlayabilir miyim diye... Sadece 1 tek şey hatırlıyorum geçmişe dair o da yarım yamalak, üzeri puslu. Her gece aynı rüyayı görüyorum uyandığımda SENİ hatırlıyorum vete diyorum geçmişe ait bir şey hatırlıyorum. Bir kaç saniye sonra oda siliniyor hafızamdan. Diyorum ki beynim benimle oyun oynuyor. Ya da beynim seni bana zorla hatırlatıyor bilmiyorum. Üzerinde düşünmeye bırakalı çok oluyor.
     Herkese herşeyimi verdim. Ve herşeyimi herkese vermenin aslında bir yok oluş olduğunu sonradan anladım. Şimdi toparlanmaya çalışıyorum küllerimden....
    Hatırlamaya çalıştıklarımı biriktirdim. Biriktirmeye başladıkça yazarak satmaya çalışıyorum. Hep satıyorum... Hep satıyorum... Hep satıyorum... Sıfırdan başladım herşeye, satmaya bile... Sustukça azaldığımı farkediyorum, bitiyor, YOK OLUYORUM... Galiba Ölüyorum...

    Beni büyüttünüz, olgunlaştırdınız, çevremdeki insanların ne olduğunu, sizin ne olduğunuzu gösterdiniz. Şimdi Mutluyum...
  
  
              " Şimdi ah etmiyorsam; hak etmediğin(iz)den değil, tutacağını bildiğimden!!"



by diaryofdreamsss  (izm-21.00)

2 yorum:

  1. her ne kadar üzerinde düşünmüorum desende asla vazgeçmiceksin düşündüklerini,düşlerini düşünmekten:)Ne kadar yanarsa yansın canın yine de "o" diosun içinden..zaman hiçbir şeyi unutmana yardımcı olmıcak :(

    YanıtlaSil
  2. elbet olur be marsmelow herşey elbet bir gün son bulur

    YanıtlaSil